20 februari 2008

Blä-tillstånd.

Jag hatar såna här dagar. När man sitter i fåtöljen, har planer men inte lyckas röra på sig. Inte lyckas rycka upp sig ur ett sånt där smärtsamt sinnestillstånd och bara sitter kvar och blir mer och mer trött på sig själv. Jag vill hitta på något, men jag ska ändå vara på jobbet tre så jag kan inte direkt göra något. Fast det kan jag. Men det är svårt.
Fan.

Nej, nu tar jag mig samman. Drar på mig jackan och åker in till stan och provar massa kläder. Det brukar muntra upp, även om jag inte köper något.

(Förresten drömmer jag fågeldrömmar alldeles för mycket, så min hjärna får ingen rast och ro. Och varvat med de längtansfulla sötdrömmarna så drömmer jag att jag tar livet av mig. Hoppar från torn, hänger mig i plastfolie... Undra när jag kommer att bli helt fullkomligt fantastiskt psykotisk?)

Inga kommentarer: