14 februari 2008

Lite olika saker.

Det stod en bil inne på mitt jobb idag. Inte ute på parkeringen, där bilarna brukar stå, utan mitt i en kolonialgång, innanför kassorna och alltihop. Mycket misslyckat inbrottsförsök. Mycket lyckat sätt att förstöra dagen för oss som jobbar där.

Läste en sak i Elle idag. 13% av alla européer har sex i köket minst en gång i veckan. Undra om man kan tro på det? För det låter ju helt sjukt. Jag tycker man brukar höra att folk har så lite sex. Typ att 13% av alla européer har sex en gång i veckan eller mer. Eller nåt. Nåja, kul för dem. Jag är väldigt avundsjuk just nu, jag vill också ha sex i köket en gång i veckan och sex i sängen tre gånger om dagen, resten av veckan. Just nu får jag inte ha något sex alls. Eller får och får, jag väljer att inte ha något. För att få något bättre om två månader. Men då jävlar.

Jag är supertrött, så jag ska nog sluta skriva nu. Men juste, jag måste hälsa grattis till storasyster som antagligen har landat en praktikplats på en restaurang i London. Fett najs. Hon är duktig. Så grattis söstra!

Godnatt. Sov så sött, jag ska drömma psykotiska drömmar och stödja huvudet på min handled som redan gör ont. Det brukar jag göra.

1 kommentar:

Sanna sa...

Tack söstra! Och ja, det är fett najs.