31 mars 2008

Inte läsvärt.

Jag har svårt att komma på något att skriva, det är därför bloggen ligger halv-nere just nu. Just nu är jag inne i något tröttläge och trots att jag tänker på en hel massa olika saker hela tiden så räcker aldrig orken till att formulera något tillräckligt vettigt för att jag ska publicera något. Fast å andra sidan har jag nog skrivit en hel del o-vettigt på den här bloggen och inte haft några problem tidigare.

Nåja, jag städade mitt hus lite idag. Inte mitt rum, utan mitt hus. Jag har fortfarande syrummet som förråd men vardagsrummet och sovrummet är relativt i ordning. Eller jag vet inte faktiskt... Det är en del krafs kvar här och var. Men det är fint ändå.

Nu är det dags för chili med fullkornsbulgur och att fantisera lite mer om det-där-datumet-när-den-där-pojken-kommer-hem-och-finns-till-på-riktigt-igen. Mums.

Inga kommentarer: