29 april 2008

Cykelturer och tur med vädret.

Idag när jag kom hem från jobbet (ännu en 7-11 slappardag) tog jag en cykeltur. När jag kom hem från den cykelturen tog jag en till. Först handlade jag mat, sen handlade jag nålar. Och när jag kom hem från cykeltur två sydde jag lite ute i solen på en filt i gräset. Väldigt mysigt.
Utöver det så har jag beställt ett bord och en stol idag, som ska komma typ nästa vecka. Då kan jag äntligen (ÄNTLIGEN!) börja sy igen. Jag har abstinens, ska ni veta. Dessutom blir jag så trött på mig själv och mitt liv när jag inte skapar. Känner inte riktigt att jag har något värde, på något vis. Vad tillför jag till världen (eller mig själv) om jag bara sitter framför datorn?
Nej, det här har varit en riktigt bra dag. Är trött som jag-vet-inte-vad just nu dock, höll på att svimma i trädgården mellan cykeltur ett och cykeltur två förut, så jag är nog inte helt återställd efter min förkylning. Eller så var det ett litet ryck av solsting. Vilket påminner mig om att jag borde kolla solglasögon imorgon, jag har inga. Okej, jag har ett par men de går inte alls att ha med min lugg. Ser mycket lustigt ut gör det. Därför, nya solglasögon.
Blä, slut för ordbajsandet för idag, känner verkligen inte att det här tillförde någonting till varken er eller mig. Men det får stå kvar, så att bloggen inte självdör alltför snabbt.

Inga kommentarer: