03 oktober 2008

Singelmammor.

Jag har fastnat för programmet "Singelmammor" som går på Svt. Utöver att det är väldigt intressant så är jag nästan kär i en av mammorna, Joni. Hon är så fantastiskt vacker och verkar väldigt trevlig och häftig. Snarare än att vara kär så kanske jag idoliserar henne. Något är det iallafall. Och hennes son, Silas, är så fruktansvärt söt att man blir helt vindögd.

För övrigt så har jag det senaste halvåret funderat på det här med barn och kommit fram till att jag definitivt vill ha barn i framtiden. Och lite på tal om barn så har jag bakat kakor idag. Jag vill ha ett litet barn, kanske då inte mitt eget än, men mitt kusinbarn till exempel, som kan vara här och baka med mig. Men min kusin har inte svarat på mitt sms, så jag får nog vänta ett tag till. För det verkar ju lagom överilat att skaffa barn nu bara för att ha någon att baka med om tre-fyra år...

Inga kommentarer: