30 oktober 2007

Den här bloggen

Jag startade den här bloggen med någon sorts icke-inriktning. Tänkte på kläder, men i början var jag så intresserad av bloggen att jag skrev om apelsindrinkar och min mamma och hela baletten. Sen blev det kläder, accessoarer, style.com och allt annat man kan hitta på "modebloggarna" som det så fint heter. Och tillslut tröttnade jag. Fram tills nu har jag fått ut mina skrivlustar på facebook, men efter alla varningar och katastrof-larm om att kära gamla boken äger allt man skriver "evigt och oåterkalleligt" så känns det inte lika roligt att skriva där längre.
Så nu tror jag att jag tar upp den här bloggen igen. Mest för att ha någonstans att skriva av mig, någonstans där alla mina konstiga funderingar kan få blomma ut, en plats att vimsa hur mycket jag vill. Ingenting är förbjudet här, jag får posta kollage och streetstyle, lika mycket som jag får skriva om dammråttor och vackra höstdagar.

Nu antar jag att jag bör hälsa er alla välkomna. Alla ni. Hur många är ni? Tre? Med mig och mitt marsvin inräknat?
Nåja, jag kommer älska att skriva oavsett om ingen läser. Tack internet för att jag har fått en plats att finnas på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser!

. sa...

jag läser också, och tycker det här är bättere än det där ansiktsgrejen som jag inte vill ha med att göra :P