09 november 2007

Allvarligt-jävla-talat.

Jag kom äntligen på vad jag ville göra. Kom äntligen på en kreativ syssla som jag kände "ja!" för. Vad händer? Förbenade, förbannade, förbaskade firefox och Style.com vill inte samarbeta. Inte alls. Och då är det ingen mening. Det är inte heller säkert att det här inlägget ens kommer publiceras, för firefox kan dö lite när helst det behagar. Jag är på så dåligt humör nu. Så arg, så trött och så fruktansvärt förstoppad i bihålorna. Ja, fult uttryck men mycket korrekt. Jag är inte täppt i näsan, den är rätt fri. Men de förbannade bihålorna, de bara jävlas. Och brottet i min näsa gör ont när bihålorna tränger sig och håller på.

Men å andra sidan har jag cola, Hives, chips och en jävligt skön säng.

(Men tillbaka till första sidan så har jag ensamhet, bittherhet och någonsorts svåridentifierbar känsla som mycket väl kan vara febern.)

Men å andra sidan så är jag så jävla bra så det spelar ingen roll i det långa loppet.

2 kommentarer:

. sa...

Om jag kunde ge dig en stor kram skulle jag göra det.

Sanna sa...

Men det där var ju en kram. Så att säga.

Så tack :)