20 november 2007

Olikheter.

Idag har jag gjort två saker som inte alls är likt mig. Numero uno, jag har gått runt i min sovtröja och mjukisbyxor hela dagen. Inte alls likt mig, jag hatar såna kläder vanligtvis. Dock har jag sminkat mig och fönat håret med precision. Så jag ser halvklar ut, ungefär.
Det andra jag har gjort är att bli klart med något i förtid. Egentligen inte direkt i förtid eftersom det är en uppgift som ska in idag, men jag gjorde den nu på förmiddagen och nu är den klar. Jag har flera timmar tillgodo nu. Kan äta mat, gå ut på stan, vimsa i mitt rum, kanske sy nåt. Jag har tid utan stress och det är fan ovanligt.

Något mer jag har är sår i hårbotten. Det är inte tillfredsställande. Färgade visst håret lite väl mycket i söndags. Aja, det läker nog, det är faktiskt bara ett. Jag ska tydligen ha bra läkekött också.

Inga kommentarer: