23 maj 2008

Bröstinvasion.

På azureus kan man välja att visa "mature content" eller inte. Jag har satt på att jag inte vill se något moget innehåll, eftersom jag inte är helt lockad av att stirra på upptrycka rumpor/bröst (de ser iochförsig ut som samma sak i det här tillståndet) när jag bara försöker ladda ner något mycket mer oskyldigt.
Om jag ska titta på bröst så vill jag titta på oporriga bröst. Naturliga bröst (avslappnade bröst?).
Typ hellre såna här:än såna här:Och ja, jag vet. Jag hackar på brudar med naturligt stora bröst. Men jag tycker bara inte det är fint när tuttarna sitter uppe vid hakan och ser exakt ut som när rörmokaren böjer sig för långt fram och inte har dragit upp byxorna tillräckligt.
I amerikanska serier och filmer pratas de ofta om ifall snubben i fråga är en "breast- or assman". I det här tillståndet kan jag ärligt talat inte se vad skillnaden är. Förutom att det ena asset sitter på baksidan då.

Inga kommentarer: