18 november 2009

Överföring?

Jag har ett problem. Nu börjar smärtan blekna och det gör inte längre så ont att tänka på göra-slutandet. Problemet är dock att jag har återfallit i ett väldigt löjligt beroende. Något som jag skäms litegrann för.

Jag är beroende av Christian Bale.

Jag har sparat bilder på min dator som jag använder som skrivsbordsbakgrund. Jag tittar på filmer där han är med, visserligen riktigt bra filmer, men ändå. Jag funderar på honom (okej, fantiserar om) och ber mina vänner att om de någonsin får möjlighet att köpa Christian Bale åt mig, att de ska göra det då.
Det här känns lite omoget, lite löjligt (mycket) och ganska ytligt och underligt. Men å andra sidan så är jag hellre löjlig, omogen och kåt på någon jag aldrig i hela världen kan få, än fullständigt fast i tankar på något som är slut, ledsamt och inte leder någon vart.

Så, Mr. Bale, nu går jag och lägger mig så möter jag dig på andra sidan de slutna ögonlocken. And you better be naked.

1 kommentar:

Anonym sa...

you better be naked haha!