28 mars 2010

Blä.

Det började som en bra söndag men nu känns det bara tungt. Tänkte ta en långpromenad och hälsa på sötaste farmor och farfar men farmor är lite sjuk så det passade inte med besök idag. Så nu vet jag inte vad jag ska göra och jag har spelat så mycket gitarr de senaste dagarna att mina fingertoppar skiftar lite i lila. Så fort jag försöker spela så får jag handsvett och blir stressad för att det gör så ont och då känns det som att det är dags att ta en liten paus.
Nu sitter jag bara här med ångest, jag förstår inte riktigt var den kom ifrån men kom gjorde den och jag känner mig helt förlamad.

Jag orkar inte. Orkar inte rita, orkar inte sy, orkar inte åka in till stan och varför skulle jag göra det ens för det finns ingen där att träffa och jag har inte råd att springa runt och gå på bio eller något. Och ingenting blir ju bättre när man sitter och stirrar rakt fram från soffan och tycker synd om sig själv så nu borde jag verkligen ta tag i mig själv och göra något. Men jag gräver och gräver men hittar ingen motivation. Skit.

Inga kommentarer: